onsdag 9 oktober 2013

Onsdag 9/10-2013 20:14

DAG: Jaha till natt igen och jag trodde att det var en bra natt inatt men så kanske inte var fallet ändå. Sov rätt bra fram till elva tiden då jag kom upp och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen fram till 13:30. Efter detta så satte jag mig vid trummorna och spelade ett tag men la ner sedan. Kände mig lite seg då så en natt jag trodde var bra var nog ändå inte så bra. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag fläsk med mos gott mos och såg mina serier när jag åt detta. Var klar tidigt idag så jag tog en mjukis och så la jag mig på sängen. Och jag har sedan dess legat mest hela tiden fram till nu. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får se på twitter idag om det gav nått eller så imonn på twitter eller så till fredag på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Japp har packat väskan idag och är redo för att köra imonn.

ROMAN: Ja fick mina en och en halv timme idag och det går rätt trögt ännu men jag hoppas att det går bättre sedan.

MUSIK: Ja idag så satte jag mig och spelade men spelade inte in något idag hade inte lust idag. Som jag sa innan så sov jag nog inte så bra som jag trodde när jag vaknade idag.

WEBB: Har pillat lite men skall köra igång om ett tag och gå på nya designen men det kommer ta ett tag.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: