torsdag 24 oktober 2013

Torsdag 24/10-2013 20:19

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan inatt. Vaknade redan till två inatt och låg sedan vaken ett bra tag. Men vaknade idag som jag brukar och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så gick jag loss på romanen, körde den idag fram till ett. Sedan igen från två till tre efter detta så var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta så stack jag till gymmet sedan hem och stretch och så middag. Såg på family guy och sedan ett tag på Simsons och det är därför jag är sen idag. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto igår men till lördag då smäller det till det känner jag på mig. Så mer? Imonn skall jag betala räkningarna och så handla lite, ja det var nog allt för idag.

TRÄNING: Missade en mag övning idag men annars så gick det bra idag.

ROMAN: Ja idag körde det ihop sig lite jag hade satt fel siffror på grejorna idag men jag lyckades ändå få till det idag.

MUSIK: Ja inget på denna punkt idag.

WEBB: Ja om det går som det skall så kommer jag köra imonn efter romanen. Tar en timme så det kommer nog ta lite mer för mig en och en halv nått sånt.

Så inget mer idag kommer igen imonn med mera då. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: