lördag 12 oktober 2013

Lördag 12/10-2013 20:17

DAG: Jaha natt igen då och en rätt okey natt igen ja med undantag av mellan torsdag och fredag. Så sov rätt bra fram till tio tiden men låg kvar idag ända till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen sedan till 13:30 så la jag ner för dagen och satte då igång med att laga träningsmaten. Efter detta så var det tanken att jag skulle köra storstretchen men jag gav upp detta när jag till fyra tiden skulle gå igång. Så jag gick igång med middagen stället idag hade jag korv och klyft och såg mina serier när jag åt detta. Så fick spara en tills imonn och tog ingen lunch idag inte heller mjukis. Så idag har jag spanat på comhems erbjudande på tivo och jag måste köpa ett för ja det ger 200 mer i månaden om jag köper det. Så jag kommer inte köpa nytt jag har inte råd tänkte köpa lilla men då får jag inte ha c-more så jag kommer inte köpa nått. Så mer? Jo jag spanade på abonnemang och det kostar mig 208 på det näst minsta och 209 på det över så inte mycket till skillnad där inte. Men min lön kommer gå ner med 300 så jag har inte råd att köpa nått nytt alls. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen imonn. Jo det är lotto idag så ni får spana på twitter om det gav nått.

TRÄNING: Japp idag så skippade jag storstretchen hade inte lust idag alls när jag väl skulle gå igång.

ROMAN: Ja idag så blev jag klar med denna omgången skall skriva in det i datorn började på detta idag.

MUSIK: Skall till tisdag få till ett komp till hoppas jag, vi får se hur det går.

WEBB: Ja imonn så skall jag köra hemsidan och sedan tänkte jag att jag skulle köra lite på nya siten har ju rätt mycket att göra på den nu. Har över 1000 sidor och sedan skall jag också ta bort lite gammal som jag inte skall ha till denna versionen och lägga till lite nytt. Men jobbet nu är att lägga till alla spotify sidorna.

Japp nog för idag och tack för idag så säger jag som jag brukar göra Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: