tisdag 8 oktober 2013

Tisdag 8/10-2013 20:10

DAG: Jaha till natt igen då och en rätt kass sådan igen, sov dåligt inatt och till morgonen så jag lite bättre men var rätt seg idag när jag gick upp till elva tiden. Fick i mig frukosten och satte sedan igång med romanen, mer om detta nedan. Så till 13:30 tiden så la jag ner och satte igång med musiken. Körde den idag fram till två tiden då jag stack till ICA för att handla. Fick med mig en hel del idag hem som jag packade upp och så gick jag igång med middagen till halv fyra tiden. Idag hade jag fläsk och potäter med löksås. Såg mina serier när jag åt detta och satt alldeles för länge idag klockan var halv sex innan jag diskade idag. Så efter detta så fick jag ner en mjukis och så satte jag mig och läste under kupolen blev klar med den idag. Som nu går på femman till torsdag klockan 22:00 så jag missade första avsnittet men skall se till torsdag. Ja jag skall spela in den alltså. Så mer? Nä rätt kass dag idag men jag hoppas på bättre dag imonn.

TRÄNING: Japp inget på denna punkt idag men till torsdag så kör jag igen.

ROMAN: Ja måste erkänna att det går lite trögt ännu men jag får till det lite ändå men det krävs för att få den publicerad är mycket till. Men jag kör på så får vi se vad det slutar.

MUSIK: Ja fick till ett fjärdedels komp idag men det gick inte som jag ville heller idag. Gjorde ett par fel och fick göra om ett par gånger.

WEBB: Spanade lite idag och jag måste läsa på lite till för att få det att fungera som det skall. Men jag tror jag ändå skall få det att fungera men lite slit så.

Så nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: