lördag 26 oktober 2013

Lördag 26/10-2013 20:13

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt små kass natt igen. Vaknade ett par gånger inatt och sov rätt kasst. Kom ur sängen till elva men vaknade redan till nio idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag satte igång med webbprogrammet körd det fram till två tiden. Då gick jag igång med träningsmaten efter detta så körde jag stretch passet och så middag på det. Idag hade jag pepparbiffar med ris och pepparsås såg mina serier idag men hann inte med alla idag får ta ett par till imonn. Så mer? Jo jag har lotto idag så vi hoppas på en signal idag annars får ni veta tills söndag om det gav nått. Eller så till måndag om det inte gav nått alls. Så mer? En rätt bra dag idag trotts lite kass natt. Men fick allt gjort idag så det gör det bättre även webbprogrammet gick bra idag. Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde min storstretch idag och det gick bra även om jag blev lite sen efter maten.

ROMAN: Ja körde idag och blev klar med rundan två skall gå på trean till måndag.

MUSIK: Japp inget på denna punkt idag.

WEBB: Ja idag gick det bra att köra igen och jag fick allt gjort idag skall gå på nytt till tisdag då jag skall klippa mig med.

Så ännu en dag till ända och jag säger som jag brukar Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: