onsdag 31 juli 2013

Onsdag 31/7-2013 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och igen en rätt kass sådan, brukar vakna till sju men idag så var klockan bara tre första gången jag vaknade. Så somnade igen men bara korta stunder fram till elva då jag kom upp. Fick i mig frukosten och så var det till tolv eller halv ett dags att dra till ICA för att handla lite till. Så kom hem och fick allt uppackat och så gjorde jag inte mycket fram tills det var dags att gå igång med middagen. Hade idag kotletter och en karré med pommes. Såg på mina serier och en film som jag hade sett innan. Så sedan till sex tiden så fick jag i mig en mjukis istället för lunch. Så mer? Ja mer? Har inte hänt så mycket idag mer än detta. Så nog för idag ses igen imonn. Jo jag satte mig och läste ur under kupolen ett par kapitel idag igen. Nu ses vi igen imonn.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja imonn så är det dags igen efter ett tags uppehåll.

MUSIK: Ja vi får se vad jag hinner med till fredag jag skall ut och hämta lite medicin på apoteket så jag får se vad jag hinner med då.

Japp då var det nog för idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: