torsdag 25 juli 2013

Torsdag 25/7-2013 20:18

DAG: Jaha natt igen och en kass sådan igen inte hel kass men vaknade till sju tiden men lyckades somna om igen fram till nio tiden. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen fram till ett sedan från två till tre. Efter detta så var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta stack jag till träningen. Tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Såg family guy och lite Simsons idag så jag blev sen. Så mer? Det är tvätt imonn så skall jag in till stan och köpa DVDs för återställnings DVD till musikdatorn. Så mer? Regn imonn tror jag visst att det blir med skall ta mig in på ICA med på vägen hem.

TRÄNING: Japp körde idag och trodde att allt hade gått bra men jag glömde vaderna idag. Men jag hade hunnit med dem med idag hade tid kvar idag.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag igen och det gick bra.

MUSIK: Ja nu går tisdag och onsdag bort men till fredag skall vi se om jag inte kan spela in nått.

Japp det är en dag till som gått till sitt slut och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: