torsdag 4 juli 2013

Torsdag 4/7-2013 20:15

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan igen. Somnade som jag skulle men vaknade igen till tre tiden. Såg sedan vaken ett bra tag innan jag somnade igen fram till fem tiden. Men somnade igen fram till tio tiden låg sedan vaken till elva då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:00 då jag tog paus fram till två sedan körde jag igen fram till tre. Efter detta så satte jag mig och spelade spel i facebook ett tag och kom vidare idag har hållit på länge på samma ställe nu men idag så kom jag vidare. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med middagen, ja klockan var nog närmare fyra tror jag nog. Åt det och såg på teven när jag åt sedan efter detta så diskade jag och satte mig och läsa lite. Ett par kapitel ur under kupolen blev det idag igen. Så mer? Jo morsan ringde idag och hade lite problem med datorn men  jag skall hjälpa henne till söndag tänkte jag. Så mer? Nä det var nog inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Japp idag så skippade jag träningen och det var tur för jag är inte bra ännu. Men jag hoppas till måndag att jag kan köra igen, vi håller tummarna för det.

ROMAN: Japp fick mina två timmar idag igen och det gick bra men jag skulle ha ändrat något smått men kom idag inte ihåg vad det var. Men det var en liten grej så lite fel kommer det nog ändå vara så.

MUSIK: Har spelat idag igen med musikdatorn men kom inte vidare så jag la ner. Har ingen uthållighet längre innan så kunde jag spela i timmar men nu ger jag upp nästan med en gång.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: