tisdag 30 juli 2013

Tisdag 30/7-2013 20:09

DAG: Jaha till natt igen och en rätt kass sådan igen. Vaknade tidigt och sov sedan i korta stunder fram till elva då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så till 13:30 tiden stack jag till ICA för att handla. Men jag kom på att jag skulle klippa mig först, så jag gick tillbaks igen och in på frisören. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla allt utom kött. Så sedan hem igen och packa upp det, när detta var klart så var klockan två tiden. Och just som jag tänkte ringa morsan så ringde hon upp, jag fick henne att koppla upp mig med hennes dator och satte igång en skann. Och det visade sig att problemet hade gått bort det måste ha kommit en uppdatering som fixade det. Så jag ringde tillbaks och sa att problemet var borta. Så sedan gjorde jag inte mycket fram tills det var dags att lag mat. Hade idag hamburgare och klyft men steket dem lite för länge idag, glömde tiden. Så de blev lite hårda men gick ner ändå. Såg på min serie när jag åt och sedan till sex tiden så fick jag också i mig lunchen. Tog förresten en mjukis idag till 14:30 tiden. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja har inte mycket att säga på denna punkt idag återkommer till torsdag med mera då.

ROMAN: Ja ännu en dag som jag inte skriver idag och så även imonn. Men till torsdag så kör jag igen.

MUSIK: Ja får se till fredag om jag kan få till nått då.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: