lördag 6 juli 2013

Lördag 6/7-2013 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass sådan igen. Somnade som jag skulle till ett tiden men sov sedan rätt kasst efter detta med många vak fram till tio tiden. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten sedan körde jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag tog paus och satte igång med att laga träningsmaten. Så efter detta så gjorde jag inte nått tills det var dags för middag. Hoppade storstretchen idag. Så till middag idag hade jag spagetti och fläsk och såg min serie när jag åt detta. Så mer? Jo jag skrev ut alla adresser igen till förlagen idag men mer om detta nedan. Så mer? Jo jag satte mig och kollade uppdateringen till grafikkortet idag men det var som jag sa innan en beta så jag tog det inte. Spelade lite också på cut the rope och kom upp i rätt antal stjärnor för att gå vidare till nästa låda. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då. Jo denna månaden skall jag se om jag kan lägga undan 500 skall köpa mat men om det går så kan jag köpa nya webbprogrammen som ligger på 517 per månad men vi får se om det går eller inte.

TRÄNING: Ja jag skippade storstretchen idag är inte bra ännu men till måndag så kör jag iallafall även om jag inte är helt okey. Har hållit upp nu en vecka och det får räcka nu.

ROMAN: Ja nu är det bara en dag kvar sedan skall jag vara klar med denna omgången. Sedan skall jag köpa påsar och skicka. Men tror det blir till tisdag som detta sker men jag måste skriva ner det med innan jag skriver ut igen. Skall skicka tre och en som mail tar två månader sedan kommer de som tar två att svara. Ett tar tre men jag vet redan vad de kommer säga så.

MUSIK: Japp har lekt lite med musikdatorn idag men inte gjort nått på denna punkt alls.

Då är det slut för idag och jag säger ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: