tisdag 23 juli 2013

Tisdag 23/7-2013 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan igen. Sov inte länge innan jag vaknade igen så höll det på fram till tio tiden. Så till elva så kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Sedan till kvar över tolv så stack jag till Statoil och fick ut lastbilen. Så åkte jag till morsan och packade in två soffor och lite till smått och gott. Sedan bar det av till Sävenäs och dumpade det. Sedan en tur upp till syrran och lämnade lite grejor som hon skulle ha. Och så hem igen till morsan och fick middag sedan hem till mig och lämnade lastbilen igen. På vägen hem så stack jag in på ICA för att handla lite sedan hem. Fick i mig en mjukis när jag kom hem och så nu är jag här. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja idag har jag skippat ett par extra övningar för jag hade inte tid idag.

ROMAN: Imonn så kör jag igen då hoppas på bra sömn så.

MUSIK: Ja inget på denna punkt idag, men kanske till nästa vecka.

Japp dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: