måndag 22 juli 2013

Måndag 22/7-2013 20:12

DAG: Jaha till natt och en rätt bra natt inatt sov rätt okey fram till tio tiden. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Sedan så satte jag igång med romanen, körde den idag fram till 13:00 då det var lunch och sedan igen från 14:00 till 15:00. Så efter detta så gjorde jag inte mycket idag, väntade på att klockan skulle ta sig till fyra. När den gjorde detta så stack jag till träningen, tränade sedan hem och stretch och så middag. Såg på family guy och sedan lite på Simons så jag blev sen. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto men det är ju som vanligt det. Till denna veckan då smäller det till eller hur? Så mer? Maten smakade inte gott idag men lite fick jag ändå ner idag. Får se vad jag skall göra till nästa vecka. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja har lagt på allt idag och det kändes okey tror jag, vi får se tills imonn om det gör ont. Sedan skall jag köra extraövningarna tills den siste sedan lägger jag ner dem. Så förhoppningsvis så sover jag lite bättre sedan.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag och det gick bra imonn så skall jag ut och köra möbler så inget imonn.

MUSIK: Jaha skall se till nästa vecka om jag inte kan få ihop nått då. Men mer om detta till nästa vecka.

Japp dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: