fredag 19 juli 2013

Fredag 19/7-2013 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan igen. Vaknade redan till tre sedan somnade jag igen men vaknade igen och igen. Fram till klockan nio efter detta så låg jag till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag fram till 13:30. Då hade jag redan kört igång skannern på båda datorerna. Så sedan stack jag ut och handlade lite sedan hem igen. Ringde morsan men hon var ute så jag gick igång med middagen. Hade idag kotletter med klyft och såg mina serier när jag åt. Så efter detta så ringde morsan och jag sa att jag åt så jag ringde upp henne till sex tiden. Skannade hennes dator men det fanns inte virus vilket jag inte heller trodde så jag får ta till onsdag och ringa supporten om detta så hoppas jag att jag kan vara uppkopplad mot hennes dator och sedan fixa till problemet med. Skall ta och ringa dem till onsdag så får vi se vad de säger om det. Så mer? Jo jag hann inte med lunch idag så jag satte mig och läste lite ur under kupolen ett par kapitel blev det idag. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn är det storstretch då och jag kommer kanske gå ut en runda med men det får jag se imonn.

ROMAN: Ja jag är igång med omgång fyra och då skall jag gå igenom meningarna lite mer. Sedan kommer jag nog ta en omgång till ja eller runda till innan jag skriver ner det.

MUSIK: Ja körde skann idag det var allt på denna punkt.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: