onsdag 10 juli 2013

Onsdag 10/7-2013 20:19

DAG: Jaha natt igen då ja och en kass sådan inatt. Somnade som jag skulle igår men vaknade redan till fem idag. Låg sedan vaken till åtta då jag kom upp och satte igång datorn. Såg då att det fanns uppdateringar till den så jag fick igång musikdatorn med. Sedan fick jag ladda in och så kolla igen ett par gånger idag. Så på båda datorerna innan allt var inladdat. Efter detta så laddade jag in ny drivrutin till grafikkortet som idag var inte beta. Så efter detta så la jag mig igen och lyckades somna igen. Då var klockan tio låg sedan fram till elva tiden innan jag kom upp. Ja klockan var över elva närmare tolv innan jag kom ur sängen. Fick i mig frukosten och sedan gick jag igång med romanen, då var klockan redan 12:30. Idag höll jag på till två eftersom jag var sen igång. Så sedan stack jag till ICA för att handla lite. Så hem igen och gick igång med middagen till fyra tiden, sen idag. Hade idag karréer med pommes och såg mina serier idag när jag åt. Så tog en mjukis till lunch idag och satte mig och läste ur under kupolen ett par kapitel sedan lite ur den svenska ett par kapitel ur den med. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta idag på twitter om det har kommit in eller så imonn på twitter om det inte kommer idag. Så annars så blir det till fredag på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Rätt okey dag idag trotts kass natt men sov rätt bra sedan på morgonen så den blev okey.

TRÄNING: Japp har packat väskan  idag och är redo för träningen imonn. Skall lägga på en övning imonn så har jag alla övningar till torsdagar sedan. Så blir det att lägga till sedan på måndag två övningar eftersom de är samma så tar jag två. Sedan är det en eller två till så är jag igång igen. Då kommer jag lägga ner mina extra övningar helt efter det.

ROMAN: Ja kom igång med tvåan idag och det gick bra även om det är svårt att hitta i texten nu när jag har lagt till.

MUSIK: Ja skall se till söndag om jag då kan köra lite men jag vet inte om jag får tid till det.

Nu är det slut för idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: