söndag 21 juli 2013

Söndag 21/7-2013 20:27

DAG: Jaha nu satt jag skit länge och spelade spel innan jag kom igång idag. Men natten och en kass sådan igen sov inte länge innan jag vaknade igen så till tio tiden så vaknade grannen och då kunde jag inte somna igen. Låg länge idag till halv ett tiden kom upp och fick i mig frukosten sedan satte jag igång med att dammsuga. Efter detta så var det hemsidan idag hade inte NRJ uppdaterat som vanligt men det gav 294 295 på spotify sidan och 341 342 på startsidan. Så efter detta så satte jag mig och spelade ett tag. Och till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag karréer med klyft och såg min serie idag när jag åt. Så till sex tiden så fick jag i mig lite lunch och såg lite mer på teven. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår om lotto så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter idag om det gav nått. Eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn då med mera strunt.

TRÄNING: Ja har packat idag och är redo för träningen imonn. Så på tisdag skall jag flytta soffor så jag hoppas att jag inte gör mig illa i axeln igen. Skall ta det försiktigt då.

ROMAN: Ja vi kör igen imonn, kan hoppas på lite bättre sömn nån gång hoppas jag.

MUSIK: Ja tror att jag kommer igen på denna punkt till nästa vecka igen då har jag inget att göra extra vill säga.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: