onsdag 24 juli 2013

Onsdag 24/7-2013 20:10

DAG: Jaha till natt igen och en kass sådan igen kommer inte bra ofta nu. Men jag skall sluta med extraövningarna till nästa vecka så hoppas jag att jag sover bättre. Om det inte är vädret som gör det vem vet. Så till dagen då ja. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan körde jag igång med romanen till tolv. Körde den fram till 13:30 då jag stack till ICA för att handla lite. Så efter detta skulle jag idag ha ringt till morsan och fixat hennes dator men glömde av det idag. Så jag handlade och så gjorde jag extra övningarna och så var det bra tycket jag idag. Men kom på det idag att jag skulle ju ha gjort datorn med idag. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag karréer med klyft. Såg på mina serier som är rätt många nu har inte sett måndag och tisdag ju. Så sedan fick jag i mig lunch idag med och såg då lite på teven med. Och så satte jag mig och läste lite ur under kupolen med ett par kapitel blev det idag. Så mer? Jo det är lotto idag så jag räknar med era tummar idag så får ni veta på twitter idag om det gav nått eller så imonn på twitter om det gav lite. Eller så till fredag om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja har inte packat väskan idag skall göra det nu efter bloggen.

ROMAN: Ja än så länge går det bra men jag lägger inte till nått nu bara fixar till lite i texten.

MUSIK: Ja till nästa vecka skall jag köra mat tisdag och onsdag så till fredag kanske jag kan göra lite på denna punkt. Vi får se.

Jaha dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: