måndag 15 juli 2013

Måndag 15/7-2013 20:16

DAG: Jaha natt igen då ja och lite bättre än innan inatt. Sov rätt okey fram till nio tiden kom sedan ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:00 då det var lunch sedan igen från 14:00 till 15:00. Så efter detta så gjorde jag inte mycket innan jag stack till träningen. Tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Idag hade jag falukorv och mos såg på family guy och sedan lite Simsons. Så mer? Ja kommer inte på mer idag mini blogg idag tror jag visst. Mer? Nä.

TRÄNING: Ja det är hårt med utfallet knappt jag orkar med det nu men hoppas jag får lite mer styrka med tiden. La på två grejor idag så hoppas jag att axeln håller.

ROMAN: Ja idag blev jag klar med runda fyra och gick på femman.

MUSIK: Ja vi får se när jag hinner med detta, får se lite längre fram.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: