lördag 20 juli 2013

Lördag 20/7-2013 20:12

DAG: Jaha natt igen då ja och en kass sådan igen, jag tror fortfarande att det är extraövningarna som gör det. Skall bli skoj att se om jag sover bättre när jag inte gör dem. Men jag kommer köra dem ett par veckor till nog en månad till innan jag ger upp dem. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan så gick jag igång med romanen, körde den idag fram till 13:30. Då jag satte igång med träningsmaten idag steket jag kassler och gräddsås. Så efter detta så körde jag igång med storstretchen sedan var det middag. Hade idag köttbullar med pommes och ketchup såg på min serie idag när jag åt och så la jag mig på sängen ett tag. Så mer? Jo lotto glömde säga det igår att jag inte vann nått men till lördag idag så kommer den store ene. Eller hur? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick riktigt bra idag var rätt varm idag så inte så segt idag.

ROMAN: Ja körde mina en och en halv timme idag och det gick bra. Så kör igen till måndag då men då två timmar.

MUSIK: Ja till tisdag så skall jag ut den dagen går bort men sedan skall jag se om jag inte kan få till lite ändå. Vi får se.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: