fredag 12 juli 2013

Fredag 12/7-2013 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan igen. Somnade någon gång till ett tiden men sov sedan inte bra många vak under natten. Så till åtta tiden så var sömnen över och jag kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så till tolv så stack jag ner och fick in tvätten. Sedan upp igen och gjorde inte mycket innan det var dags att hänga upp den samma. Då var klockan kvart i ett sedan efter detta så stack jag till ICA för att se om de hade avkalkningsmedel men de hade de inte. Så jag tog vagnen in till El-Giganten och köpte där. Gick sedan hem i lugnt takt kom hem så att jag stack ner och kolla tvätten sedan upp igen. Då kom jag på att jag skulle skanna datorerna så det gjorde jag. Så kollade jag om kaffebryggaren behövde avkalkas men det gjorde den inte. Behöver bara en gång om året för vattnet är mjukt här. Så sedan till kvart i fyra så hämtade jag upp tvätten och gick igång med middagen. Hade idag kotletter med klyft och såg mina serier när jag åt detta. Så mer? Jo jag spelade lite idag på facebook och kom vidare idag har varit ett tag att jag har stampat på samma ställe men idag så. Så satte jag mig och läste ur under kupolen ett par kapitel. Jo och så vann jag inte nått på lotto men till lördag så smäller det till det känner jag på mig. Eller hur?

TRÄNING: Ja lite träningsvärk i armarna idag och det räknade jag med också.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen vi hoppas på bra sömn bara så.

MUSIK: Nä inget på denna punkt idag.

Japp då var det slut för idag och jag säger som jag brukar Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: