fredag 5 juli 2013

Fredag 5/7-2013 20:13

DAG: Jaha till natt och en rätt kass sådan igen vaknade till tre tiden låg sedan vaken fram till nio tiden. Somnade då en timme fram till tio och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen, körde den idag fram till 13:30. Då stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Köpte kaffe idag så det var rätt dyrt idag gick på 300. Så sedan hem och alla dessa extraövningar är rejält trött på dem nu men måste köra ett tag till innan jag kan ge upp. Så till fyra tiden så kom jag igång med middagen. Hade idag fläsk med mos och såg mina serier när jag åt. Tror att en ny kommer igång till nästa vecka igen vi får se. Så sedan så fick jag i mig en mjukis till lunch idag och satte mig och läste lite ur under kupolen ett par kapitel blev det idag. Så mer? Jo jag la in till eurolotto idag till nästa vecka det är rätt mycket på den nu men jag tog bara en rad så vi får se. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Jaha har kört alla övningar idag men hoppade en grej idag har ingen lust att köra men skall hålla på i ett par veckor till så. Väskan är redan packad till måndag för jag packade redan förra veckan och har inte packat upp den.

ROMAN: Ja idag har jag skrivit ut alla adresser som jag skall skicka till så jag har dem när jag skall skicka sedan.

MUSIK: Ja hinner nog inte till söndag att köra nått skall ringa till morsan och fixa en grej den dan.

Så inte mer att säga idag så jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: