söndag 14 juli 2013

Söndag 14/7-2013 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen, det är ju fan att det inte kommer en bra någon gång. Sov dåligt hela natten och kom till sanns till elva tiden men var inte uppe ur sängen förrän till halv ett. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med dammsugningen. Så när denna var klar så satte jag igång med hemsidan idag hade som vanligt inte NRJ uppdaterat så det gav 292 293 på spotify sidan och 339 340 på startsidan. La upp på twitter och facebook med idag så efter detta så kontaktade jag morsan och skulle fixa uppdateringar till hennes dator. Så fick detta gjort men så såg jag att brandväggen inte var på. Och när jag spanade lite mer på detta så fick jag ominstallera hela säkerhetspaketet idag. Hoppas att det är okey nu skall ta en dag och kolla det igen. Så och då var klockan redan fyra så jag gick igång med middagen. Hade idag korv och mos och såg på en serie och en film. Till sex tiden så fick jag i mig lite lunch med idag. Så efter detta till sju tiden så satte jag mig och läste lite ur under kupolen ett par kapitel blev det idag. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter idag om det gav nått. Eller så imonn på bloggen om det inte gav nått alls.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Så hoppas vi på bra sömn så skall det nog gå bra hoppas jag.

ROMAN: Jaha då kör jag igen imonn vi hoppas på bättre sömn natt.

MUSIK: Ja hann inte med nått idag men skall ta en dag och köra lite tänkte jag får se vilken dag det blir bara.

Nu är det över för idag ses igen imonn säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: