onsdag 1 maj 2013

Onsdag 1/5-2013 20:07

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt okey natt men jag sov inte så länge idag vaknade ett antal gånger fram till nio tiden. Då gick jag upp och satte mig vid musikdatorn hade tänkt ut ett par grejor som jag skulle testa men det fungerade inte. Så jag la mig ett tag till men kom upp igen till tio tiden och satte mig igen framför musikdatorn. Startade om och så fick jag det att fungera igen, under dagen har jag kommit på vad det var som gjorde det. Jag hade igång trummorna och micken på en gång, det är samma linje som de använder och det går inte. Jag hoppas detta var felet för jag hade liknade på gamla datorn. Så sedan fick jag i mig frukosten och satte igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 sedan så stack jag till posten ja det är en spelaffär men jag löste in en tia lott men vann inget på den nya. Sedan hem igen och satte mig att läsa lite eftersom jag var klar med musikdatorn för idag. Ja jag har lite kvar att göra men tar det en annan dag. Så läste ett par kapitel ur under kupolen sedan gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med klyft och kebabsås och såg en film som jag spelade in igår. Det var väl så där och sparade den inte. Så efter detta så fick jag i mig lunch med och såg lite på teven med då, slö tittade. Så sedan så gjorde jag inte mer idag men en rätt bra dag idag fick datorn fixad och det gick bra att skriva idag med så. Och så är det då lotto idag de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag eller så imonn på twitter eller så till bloggen på fredag om det inte gav nått som vanligt.

TRÄNING: Har idag packat väskan och är redo för träningen imonn. Hoppas jag att jag har fått uppfarten igen med vi får se imonn.

ROMAN: Det gick bra idag och jag fick till det riktigt bra tycket jag iallafall idag får se vad jag tycker sedan.

MUSIK: Ja jag hoppas att jag har fått bort problemet men det kan vara annat som är fel med vi får se hur det går med det sedan. Men en bra dag idag fick det fixat iallafall.

Jo jag fick upp ny statistik idag med i morse, för April 2013. Japp nu är det inte mer för idag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: