söndag 12 maj 2013

Söndag 12/5-2013 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt vanligt natt med rätt kass sömn igen. Kom ur sängen till halv ett idag låg kvar för jag tänkte behöver inte upp idag så jag låg kvar idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med dammsugningen. Efter detta så gick jag igång med hemsidan idag hade båda uppdaterat men NRJ la upp samma lista som förra veckan. Det brukar de göra när de glömmer att göra en ny. Så det gav 274 275 på spotify sidan och 318 319 på startsidan. Jag upptäckte idag att inte så många sidor kommer upp på Google. Innan så hade jag över nittio procent uppe men nu så är det inte mycket som kommer upp. Och jag vet inte varför jag har nu 390 sidor men bara 309 finns på Google. Och som jag sa så vet jag inte varför det inte kommer upp fler. Trodde jag hade fixat det innan men inte nu. Så jag skall titta på det en dag om jag kan få lite bättre träffar på sidorna. Det har med OME att göra eller vad det nu heter men jag vet inte vad jag skall göra åt det. Skall kolla till nästa söndag om jag kan pilla med det lite och höja antalet sidor lite till. Så sedan efter detta så hade jag inte nått att göra satte mig lite vid musikdatorn och pillade ett tag. Men så gick jag igång med middagen till halv fyra tiden. Hade idag kotletter med pommes och såg på Discovery ett tag. Spelade in en dokumentär med idag som jag skall se en dag. Så mer? Ja sedan till sex så fick jag i mig lunch med idag och satte mig sedan och läste ur under kupolen ett par kapitel. Så mer? Jo jag köpte en platta idag på WOWHD för mina undersökningspengar. Jag får lite insatt på paypal som jag betalade med idag gick på 98 och jag har 40 nått kvar på kontot. Så kommer om 10 dagar nått sånt. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera strunt.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Men jag kommer inte köra axlar nått tror jag så det kommer gå rätt snabbt imonn. Ni får mer info imonn.

ROMAN: Japp då kör jag igen imonn vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

MUSIK: Ja jag satte mig idag men gjorde inte nått mer än kollade batteriet idag på musikdatorn hade inte lust idag.

Så slut för idag och tack för idag säger jag och så lägger jag till. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: