fredag 10 maj 2013

Fredag 10/5-2013 20:15

DAG: Jaha till natt igen och en rätt kass sådan igen vaknade ett antal gånger under natten och till sju så var sömnen slut för mig. Låg till åtta då jag gick upp och fick i mig frukosten. Sedan till nio tänkte jag att jag kanske skulle sova lite till men inte heller. Låg fram till tio tiden och till halv tolv så gick jag igång med romanen och körde den fram till ett tiden. Då stack jag till ICA för att handla sedan hem, och ja jag glömde värktabletterna idag. Men jag skall ut imonn så hoppas jag att jag inte glömmer dem då. Fick idag att jag skulle uppdatera mitt körkort så jag måste ut imonn och ta kort. Finns på centralstationen foto bås de tar 80 för att fota. Så imonn efter romanen skall jag ut och ta kort sedan till apoteket hoppas att jag minns detta då. Så kommer inte kunna ta tabletter mer än i tre dagar men det hjälper väl nått hoppas jag. Så mer? Så sedan när jag kom hem så fick jag stänga datorerna som jag satte igång på skann innan jag gick. Sedan gjorde jag inte så mycket fram tills det var dags för att laga middag. Hade idag korv med pommes och rätt mycket ketchup såg mina serier och till lunch tog jag en mjukis idag. Satt väldigt länge framför teven idag så jag hann inte med lunch idag. Efter detta så satte jag mig och läste lite ur under kupolen ett par kapitel idag med. Så sedan kom jag då på att jag inte köpte värktabletter idag det gjorde jag när jag låg på sängen. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då. Jo jag vann igår 24 spänn la upp det på twitter igår om ni inte såg det.

TRÄNING: Jaha idag har jag inte gjort nått på denna punkt men imonn så skall jag köra igen. Dock kommer jag inte köra armhävningar för då gör det ont i axeln.

ROMAN: Ja illa tidigt idag men jag kom igång ändå idag och det gick rätt bra idag fick rätt mycket gjort idag.

MUISK: Ja sa igår att jag skulle köra idag men då hade jag glömt att det var skann idag så det gick bort ändå idag.

Inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: