lördag 25 maj 2013

Lördag 25/5-2013 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan igen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så sedan har jag till 12,14,16,18,20:00 gjort mina nya övningar. Så efter frukosten så gick jag igång med romanen körde den idag fram till 13:30. Efter detta så gick jag igång med middagen ja träningsmiddagen alltså. Får se hur det smakar då. Så efter detta så körde jag igång med storstretchen. Sedan var det middag idag hade jag köttbullar med pommes och rätt mycket ketchup. Såg mina serier när jag åt och sedan en film då jag också tog en kopp kaffe. Så mer? Jo det är lotto idag och ringer de så får ni veta på twitter idag. Om inte så blir det till twitter tills imonn om det gav lite. Eller så tills måndag på bloggen om det som vanligt inte gav nått. Så mer? Jo jag pillade lite med musikdatorn idag med. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn då med mera strunt för er.

TRÄNING: Japp körde idag och som vanligt var det lite segt idag men det gick bra. Så även extra övningarna jag kör hela nästa vecka med, ja de skall gå två veckor sedan får vi se vad jag då får göra.

ROMAN: Japp blev klar idag så jag satt länge idag innan jag tillslut blev klar. Jag skrev sedan ut det och nu ligger det i en månad så får vi se om jag kan skicka in det sedan. Så på måndag så går jag över till nummer två igen den skall ner i datorn nu.

MUSIK: Ja startade upp musikdatorn idag men fick då ett felmeddelande som betyder att jag måste uppdatera biosen. Men det har inte kommit ännu så vi hoppas att det kommer snart.

Jaha det är dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: