fredag 31 maj 2013

Fredag 31/5-2013 20:09

DAG: Jaha till natt igen och en rätt kass sådan igen men då skulle jag ju upp idag med. Sov i korta stunder fram till sju tiden men somnade där efter fram tills klockan gick igång vid nio. Låg fem minuter innan jag gick upp och fick i mig frukosten. Så stack jag ner till tvätten till kvart över tio men det var någon som hade tagit tiden för morgonen så jag ställde tvättkorgen där nere och stack till pressbyrån. Jag fick köpa konto på mitt kort idag laddade det med 200. Så stack jag till läkaren och fick ny medicin skall testa den idag. Förhoppningsvis så sover jag bättre och det viktigaste att jag kan äta allt. Skall testa den i en månad sedan får vi se. Och efter två månader så skall jag testa om jag kan äta ägg igen, vi hoppas på det. Så sedan stack jag hem och la in tvätten och väntade sedan på att den skulle bli klar. När den var klar så hängde jag upp den och stack in till stan. Först på Clas Ohlson och köpte lite sedan in på apoteket och efter detta in på ICA. Så sedan var det posten för att hämta mitt paket. Sedan hem och jag fick ett samtal just som jag kom in. Så sedan så packade jag upp varorna och gjorde övningen och sedan så laddade jag in backup nä det heter det inte. Jag laddade in en reparations USB på 32GB. Kan säga att jag innan jag stack till stan så satte jag in ny bios i musikdatorn jag tog en gammal för den jag hade försvann på hemsidan. Så jag satte in den gamla igen och då fungerade det som det skulle. Så satte jag båda datorerna på skann innan jag stack till stan. Tog lite mat idag med hade hamburgare och klyft idag och såg mina serier när jag åt. Så mer? En okey dag idag trotts att jag fick gå upp tidigt idag.

TRÄNING: Ja har kört mina övningar idag men jag missade en idag jag var ute på stan.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen så får vi se om tabletten gör sitt inatt. Vi hoppas på det idag.

MUSIK: Ja som jag sa lite längre upp så fick jag ta bort den nya biosen idag den låg på 26 för de hade tagit bort den från hemsidan så jag tog en 24 och då fungerade allt som det skulle. Sedan så la jag in en återställnings USB idag på 32GB det är en kopia av den hårddisken som finns på datorn men kan användas om jag inte får igång datorn alls.

Så inte mer att säga idag  så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: