lördag 4 maj 2013

Lördag 4/5-2013 20:08

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan igen vaknade ett otal gånger under natten fram till nio tiden. Efter detta så somnade jag inte igen kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag sedan stack till ICA för att handla lite. Ja det gick på över 200 idag men då köpte jag lite för framtiden med. Sedan hem igen och tänkte då gå igång med storstretchen men kom inte igång förrän till fyra tiden. Så efter detta var det middag hade idag korv och mos men var inte hungrig idag så jag åt inte upp allt idag. Såg på mina filmer idag men hann inte med den sista så jag sparade den tills imonn. Såg ända fram till sju och över idag. Så mer? Jo det är lotto idag så jag räknar med era tummar idag så får ni veta på twitter idag eller så imonn på twitter om det inte gav storvinst. Eller till måndags bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja körde min storstretch idag och det var segt som vanligt men jag fick den gjord iallafall.

ROMAN: Körde min en och en halv timme idag men det gick trögt idag, fick ändå lite gjort så okey.

MUSIK: Ja gjorde inte nått idag på denna punkt men jag tror jag hinner med lite tills imonn.

Då är det inte mer än detta kvar Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: