torsdag 23 maj 2013

Torsdag 23/5-2013 20:35

DAG: Jaha illa sen idag men jag satt framför datorn och skulle hitta min toner och det fanns inte att köpa där jag brukar så jag fick surfa runt ett tag och det är därför jag är sen. Men nu till natten igen sov kasst natt fram till elva tiden då jag kom upp och fick i mig frukosten: Sedan gick jag igång med romanen fram till 13:00 då det var lunch sedan igen från två till tre. Efter detta så gjorde jag inte mycket fram tills klockan slog fyra då jag stack till träningen. Så tränade sedan hem och stretch och så middag. Såg på family guy när jag åt och fick inte i mig allt idag. Så mer? Jo jag vann inte stort igår men kanske lite ni får veta på twitter idag eller så imonn om det inte gav nått. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja idag var jag lite snabbare och gick tio minuter innan jag brukar idag. Sedan har jag kört mina extra övningar idag med de går 12:00 14:00 16:00 18:00 och 20:00 och är rätt jobbiga att köra. Men blir jag bra på det så är det okey.

ROMAN: Ja jag blev klar idag med denna omgången så skall jag skriva ner det imonn. Och sedan får det ligga en månad så får vi se om jag skickar den eller inte.

MUSIK: Ja imonn så hoppas jag att jag kan köra lite på denna punkt men måste ut och köpa mat till träningen så kanske hinner jag inte imonn.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: