onsdag 22 maj 2013

Onsdag 22/5-2013 20:09

DAG: Jaha till natt igen då och en rätt kass sådan igen, men idag så sov jag rätt bra på morgonen. Så dagen var ändå okey idag. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan efter detta så drog jag igång med romanen, körde den idag fram till 13:30. Efter detta så var det att vänta på att klockan skulle slå 14:30 då jag stack till sjukgymnasten. Idag fick jag två övningar som jag skall köra i två veckor sedan skall jag tillbaks igen. Så efter detta så stack jag in i ICA och handlade lite sedan hem igen. Så när jag kom hem så ringde farsan sedan gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg mina serier när jag åt. Men jag blev sen idag så jag åt inte lunch idag tog en mjukis istället. Så mer? En okey dag idag trotts rätt kass natt, nu är det träning imonn och roman med.

TRÄNING: Ja idag fick jag två övningar att göra två veckor framöver sedan skall jag tillbaks igen och köra sedan igen så det kommer ta ett bra tag innan jag kan gå igång med vanlig träning igen. Men jag hoppas att jag kan lyfta så att jag inte får ont sedan så är det lugnt. Men jag kommer få gå ner i tyngd med tror jag så jag får börja från början igen på vissa övningar. Men om jag sedan inte får ont mer så är det helt okey. Jo jag skall köra övningarna fem gånger om dagen fram till två veckor så får vi se sedan men jag tror jag måste köra längre sedan med.

ROMAN: Ja fick mina en och en halvtimme idag och det gick bra idag eftersom jag sov rätt bra på morgonen idag.

MUSIK: Ja idag blev det inte nått på denna punkt men kanske tills fredag hoppas jag.

Japp då var det nog för idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: