onsdag 15 maj 2013

Onsdag 15/5-2013 20:19

DAG: Jaha sen idag men jag fastnade på facebook och spelade ett tag innan jag kom igång för idag. Ja med bloggen alltså. Så till natten igen rätt svårt att somna igår men somnade någon gång tillslut. Sov sedan rätt okey fram till tio tiden men var rätt seg så det var nog inte så bra sömn ändå. Kom upp till elva tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag stack till ICA för att handla lite. Nu måste jag leva snålt har inte mycket pengar kvar nu. Så sedan hem och satte igång med middagen till halv fyra tiden hade idag karréer med mos och det var gott. Såg mina serier idag när jag åt och sedan till sex så tog jag en mjukis istället för lunch. Så mer? Jo jag ringde till HP idag och fixade till så att min garanti blev rätt och sedan också att garanti uppgraderingen kom igång får svar på det om ett tag hoppas jag. Det kommer på mail. Så mer? Jo det är lotto idag och jag har inte fått något telefonsamtal idag så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter idag eller kanske imonn på twitter eller till fredag om det inte gav nått. Så mer? Jo jag satt mig och läste lite ur under kupolen idag till sju tiden. Ett par kapitel blev det idag igen.

TRÄNING: Ja imonn så skall jag köra igen då men inte allt för axeln är inte okey ännu. Får se om det tar lika lång tid imonn då som det gjorde i måndags.

ROMAN: Japp körde idag igen och nu skall jag bli klar tills imonn tror jag. Sedan skall jag gå loss på den första igen.

MUSIK: Nä idag gjorde jag inte nått på denna punkt.

Inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: