tisdag 14 maj 2013

Tisdag 14/5-2013 20:19

DAG: Jaha idag satte jag mig framför musikdatorn och sedan till sängen så jag låg lite för länge idag. Så till natten en rätt bra natt men rätt många vak i morse. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan skulle jag gå igång med romanen men satte mig framför datorn. Så jag kom inte igång förrän till halv ett idag körde sedan till två innan jag gav upp för dagen. Stack till ICA för att handla lite sedan hem igen. Skulle idag ha kollat lite på musikdatorn men kom sent igång så jag skippade det idag. Jag gick igång med middagen till fyra tiden såg mina serier när jag åt. Sedan till sex så fick jag i mig lunch också och såg lite på inspelat då med. Så efter detta så satte jag mig, nä innan detta så satte jag mig vid musikdatorn. Jag fick uppdatera lite idag såg jag när jag spanade in på denna datorn. Ett par uppdateringar blev det idag sedan gick jag igång med maten, så jag hann inte med musik idag. Så mer? Jo jag fick mitt nya kontokort idag med så jag har ändrat på alla siter där jag har lagt in detta. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja var illa slö till i måndags får se om jag är lite snabbare tills torsdag.

ROMAN: Ja körde idag även om jag var lite sen idag så gick det bra idag igen. Inte så långt kvar nu.

MUSIK: Ja idag skulle jag ha gjort lite men det blev inte av idag istället så uppdaterade jag den och pillade med lite annat. Och till söndag så skall jag bort så den dagen går bort den med.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: