torsdag 30 maj 2013

Torsdag 30/5-2013 20:29

DAG: Jaha till natt igen då men en rätt bra natt inatt men då sov jag dåligt två nätter i rad med. Vaknade till elva tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett sedan från två till tre. Så mer? Jo sedan så gjorde jag hela dagen extra övningarna med. Så till fyra så stack jag till träningen sedan hem och stretch och så middag. Smakade rätt bra idag men jag fick inte i mig allt idag heller. Såg family guy när jag åt och sedan var det extra övning igen och så laddade jag hem nya live grejor så det tog en illa tid idag innan jag gick igång med detta. Så mer? Rätt bra dag idag men det brukar det bli när jag sover bra. Nä inte mer idag kommer igen imonn. Jo jag vann inte nått på lotto igår tror jag för jag fick inget samtal iallafall. Men kanske lite ni får veta på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja körde idag och jag hade rätt bra med tid kvar idag och kom hem tio minuter innan idag.

ROMAN: Ja det gick bra idag och jag fick mycket gjort men imonn så blir det inget tvätt och läkarbesök.

MUSIK: Nä inget idag på denna punkt.

Jag har inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: