tisdag 28 maj 2013

Tisdag 28/5-2013 20:08

DAG: Jaha till natt igen då och en rejält kass sådan inatt, men jag glömde ta tabletten igår kväll. Tog den till två tiden men då var det för sent ändå. Sov kasst fram till halv tolv tiden kom ur sängen och fick i mig frukosten. Sedan så stack jag till frisören och klippte mig. Sedan stack jag till ICA för att storhandla, men idag köpte jag alldeles för mycket gick på 750 så nu har jag inte mycket pengar kvar tills köttet. Så har jag bara 800 sedan eftersom jag köpte grejorna till datorn. Så det blir en hård månad denna men jag tror jag måste ta av bufferten denna månaden. Så sedan fick jag ett brev om tid och det är på fredag inte riktigt bra men jag har väntat i över en månad så jag tar den ändå. Så mer? Jo imonn så skall jag ut och köpa kött för det jag har kvar får se hur det går då. Kass dag idag med som vanligt så beror det på natten.

TRÄNING: Ja har kört mina extraövningar idag och det gick bra.

ROMAN: Japp inget imonn på denna punkt men till lördag så kör jag igen.

MUSIK: Nä inget idag.

Så nu hoppas jag att jag sover bättre inatt så hörs vi igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: