tisdag 7 maj 2013

Tisdag 7/5-2013 20:29

DAG: Jaha idag är jag sen men jag spelade lite innan jag gick igång med bloggen. Så till natten då inte så bra men det har det varit länge nu så förhoppningsvis så vänjer jag mig vid detta. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till 13:30 efter detta så ringde jag till sjukgymnasten. Och som jag trodde så måste jag upp till åtta imonn och ringa. Så dagen imonn kommer nog gå åt skogen. Så efter detta så skulle jag ut och handla lite men kom inte iväg idag. Klockan var närmare fyra innan jag kom hem igen och fick igång middagen. Hade idag kotletter med klyft och såg min serie idag när jag åt. Sedan till sex så drog jag i mig en mjukis tog inte lunch idag. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja axeln har blivit värre idag så jag måste ta en tid imonn. Får gå upp till sju och femtio och så ringa så hoppas jag att jag kan få en tid snart. Sedan skall jag ta bort alla övningar som gör ont till torsdag.

ROMAN: Ja fick mina en och en halv timme idag men det var segt idag.

MUSIK: Gjorde inte nått idag på denna punkt.

Så inte mer att säga så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: