lördag 1 juni 2013

Lördag 1/6-2013 20:04

DAG: Jaha till natt då och den värsta natten på massor av år. Tog den nya tabletten och sov inte nått på hela natten. Jag fick fyra biverkningar på en tablett den kommer jag inte ta igen. Så till tio tiden så lyckades jag somna en stund det var fem minuters sov i en timme sedan var det inte mer sömn inatt. Kom ur sängen till halv två tiden och fick i mig frukosten sedan skippade jag romanen och stretchen idag. Och mina extra övningar med. Dyng kass natt. Så mer? Jo jag gjorde träningsmaten idag efter detta så gjorde jag min middag. Idag så hade jag kotletter med pommes och pepparsås. Såg en serie idag när jag åt.

TRÄNING: Ja körde inte idag alls.

ROMAN: Inte här heller.

MUSIK: Dito här med.

Japp en superkass natt så en superkass dag. Men jag kommer igen tills imonn med nya tag. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: