söndag 23 juni 2013

Söndag 23/6-2013 20:11

DAG: Jaha hemma igen då ja efter en trevlig midsommar med god mat och gott att dricka. Även om första natten inte var god så var den andra det, ja rätt okey iallafall. Så idag kom jag igång till nio tiden men låg till tio innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och sedan så stack jag hemåt tidigt idag redan till tolv tiden stack jag. Så sedan när jag kom hem så stack jag med en gång till ICA för att handla lite. Sedan hem och satte igång med hemsidan idag hade båda uppdaterat och det gav 286 287 på spotify sidan och 332 333 på startsidan. Så innan detta så hade jag min bärbara på laddning. Så efter detta så var det att köra igång middagen. Hade idag kotletter med pommes och så många serier när jag har varit borta så har det samlats ihop. Så sedan till sex tiden så fick jag i mig lunch med och såg lite på teven med när jag åt detta. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter idag. Eller så imonn om det inte gav nått. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja skall packa idag så det är klart för imonn, så skall jag se om jag kan köra igång en övning imonn. Men det beror på hur axeln känns så vi får se hur det går med det.

ROMAN: Japp då kör jag igen imonn bra sömn hoppas vi på så skall det nog gå bra.

MUSIK: Ja som jag sa så får vi se till söndag om jag kan gå på nått då.

Jaha dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: