söndag 30 juni 2013

Söndag 30/6-2013 20:11

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt seg sådan igen, somnade till ett tiden och sov sedan halv kasst fram till tio. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Så till tolv tiden satte jag igång med dammsugningen. Efter detta var det hemsidan som gällde. Idag hade inte NRJ uppdaterat de orkar en vecka sedan ger de upp. Det gav 288 289 på spotify sidan och 334 335 på start sidan. La upp på twitter och facebook med idag. Så sedan var klockan runt två när jag stack till morsan. Fick installera den nya digitalboxen och så fick jag skriva ner det jag hade sagt på datorn. Jag trodde att det skulle räcka med att säga men jag fick skriva med så hoppas jag att det går bättre in nu. Så fick jag middag där jag fick makrill och potatis stekt sådan det var länge sedan jag hade det. Så sedan stack jag hem efter att jag hade startat skannern. Skall slå en signal om detta nu innan jag lägger mig, så att det gick som det skulle. Så mer? Jo när jag kom hem så fick jag i mig en mjukis och så gjorde jag mina extra övningar med. Så det var nog allt för idag jo det är lotto med fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja när min granne stack så rökte han och jag fick ont i halsen av detta men jag vet inte om det är förkylning eller vad. Jag vet inte om jag skall träna imonn får se imonn hur jag gör. Har fått detta innan när han rökte men jag var då hos läkare hon sa att det var förkylning. Men jag vet inte.

ROMAN: Ja kör imonn då hoppas på bra sömn bara så.

MUSIK: Jaha skall se till söndag om jag hinner med lite vi får se vad jag har för tid.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: