onsdag 26 juni 2013

Onsdag 26/6-2013 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt, sov rätt bra fram till tio tiden. Tänkte då att jag ligger fram till elva innan jag går upp. Men när jag sedan såg på klockan så var den 11:30 så jag tänkte ligger till tolv innan jag går upp idag. Så till tolv gick jag upp och fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:30 då jag skulle sticka till bokhandeln och byta ut min penna som jag köpte igår. Den var för tjock så jag fick en smalare och sedan hem igen. Jo jag fick i mig en mjukis innan jag stack till affären. Så gick igång med middagen till fyra tiden eller lite innan. Hade idag karréer med pommes och såg en serie idag när jag åt. Så och eftersom jag var sen idag så satt jag så länge att jag skippade lunchen idag. Så mer? Jo jag satte mig och läste lite ur under kupolen ett par kapitel innan jag la mig för att invänta åtta slaget. Fick packat väskan idag med innan jag gick på bloggen. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera. Jo det är lotto idag så de har inte ringt ännu så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter om det gav nått.

TRÄNING: Ja packade väskan idag och imonn så skall jag lägga på lite armar så hoppas jag att axeln inte gör ont efter detta. Det gick bra med det jag gjorde i måndags så vi hoppas på samma imonn.

ROMAN: Ja såg bra ut idag med men jag tror ändå inte att det blir publicerat men det tar ett par dagar till innan jag är klar med det så ja kanske en vecka till då. Sedan tar det två månader innan jag får svar.

MUSIK: Idag så laddade jag ner en ringsignal till mobilen den som var lite jazzig.

Jaha då var det inte mer idag kommer igen imonn med mera då. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: