söndag 2 juni 2013

Söndag 2/6-2013 20:02

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men då sov jag inte heller knappt nått dagen innan med så. Sov bra och vaknade till elva halv tolv tiden då jag kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga. Efter detta så gick jag lös på hemsidan, idag hade båda uppdaterat och det gav 280 281 på spotify sidan och 325 326 på startsidan.  Jag la upp på twitter och facebook med idag. Så efter detta så tänkte jag att jag skulle kolla min gamla hårddisk som gav upp för ett tag sedan. Jag formaterade om den och sedan så kollade jag den för fel men det kommer ta hela natten så jag får sova med proppar inatt. Den gick igång till två tiden men har inte kommit häften ännu. Så mer? Jo sedan så hade jag då tänkt att jag skulle läsa på musikdatorn men tänkte tar det en annan dag. Så till tre halv fyra tiden så gick jag igång med middagen. Idag hade jag pepparbiff med ris och pepparsås såg på Indiana Jones första delen tror jag att det var men såg inte klart det idag. Den är lång så jag slutade titta till fem tiden. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så jag vann inte någon storvinst men kanske lite ni får veta på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Jo Messenger går inte längre att använda nu så ni får ladda hem Skype. Såg det för ett par dagar sedan. Jo så la jag upp statistik för maj 2013 på hemsidan i lördags tror jag att det var glömde säga detta innan.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja om allt går som jag vill så kör jag igen imonn. Vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

MUSIK: Ja jag skall ta en dag och köra lite så jag kan göra en grej men vet inte när det blir.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: