torsdag 6 juni 2013

Torsdag 6/6-2013 20:03

DAG: Jaha natt  igen då ja och en rätt kass sådan igen. Somnade som jag skulle igår men sov sedan rätt kasst hela natten. Men somnade om ett par gånger sedan och till nio tiden så var sömnen slut. Så jag gick upp till innan klockan ringde idag och fick i mig frukosten. Så sedan när klockan slog tolv så stack jag till träningen. Tränade sedan hem och stretch och så middag. Smakade illa idag och jag fick knappt i mig nått idag. Så sedan har jag kört de nya övningarna som tar en illa tid nu att köra men jag skall snabba på dem lite och senare så gick det bättre att köra dem. Så till sex tiden så fick inte i mig någon lunch idag och jag glömde ta min kyckling med till frukosten. Brukar ta den till lunch men inte idag. Så mer? Ja har inte fått nått gjort idag hela dagen har gått och jag har inte gjort nått. Så mer? Jo det var lotto igår men de ringde inte så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter om det gav nått. Eller så imonn på bloggen om det som vanligt inte gav nått.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra och extraövningen med men jag körde inte höger idag skall göra det till måndag igen. Var klar redan till två idag sedan hem.

ROMAN: Ja inget på denna punkt idag men tills imonn så kör jag igen.

MUSIK: Ja inget idag heller på denna punkt men jag kanske mailar imonn.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: