lördag 8 juni 2013

Lördag 8/6-2013 20:08

DAG: Jaha till natten då ja och en rätt bra natt inatt. Viket är konstigt när jag skulle upp idag till morsan. Men jag vaknade till nio tiden tänkte då att jag ligger ett tag till. Och låg trodde inte att jag hade somnat men när jag sedan såg på klockan så var den halv tolv. Så kom upp och fick i mig frukosten idag hade jag varma baguetter som jag stekte i morse ja när jag kom upp. Så sedan till halv ett så stack jag till morsan när jag kom så hade farsan köpt ett par skor till mig. Men det var för stora så jag stack till affären och bytte dem till ett par mindre det var Ecco denna gång. Så sedan så ändrade jag och farsan om lite och jag satte in datorn. Men jag kunde inte sätta igång den för de har inte köpt bredband ännu. Så sedan fick jag middag och så stack jag hem sedan. Missade ett par övningar idag men tar igen det tills imonn. Så mer? Nä jag tror att det var allt för idag så vi hörs igen imonn.

TRÄNING: Ja idag missade jag all stretch men körde lite av mina övningar iallafall. Ja extra övningarna alltså.

ROMAN: Ja inte heller här gjorde jag nått idag men tar igen det till nästa vecka.

MUSIK: Nej inte här heller idag men jag hoppas kunna köra lite tills imonn. Jag kan hoppas att jag kan få det att fungera men jag tror inte att jag kan. Då blir det ett mail så får vi se vad han säger om det.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: