måndag 3 juni 2013

Måndag 3/6-2013 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men jag vaknade redan till sju idag. Kunde inte somna om efter detta men låg i sängen till åtta innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv. Då gick jag igång med romanen satt länge idag men till ett så var det lunch och sedan från två till tre ja lite över idag. Så så idag när jag gick upp så satte jag igång hårddisken igen men den var kass så den går inte att använda. Testade den idag och den svarade inte alls så jag drog ur den och slängde den. Men den höll bara i tre år det är väl lite kasst för en disk från HP. Men det finns inte garanti så den åkte i korgen. Så sedan till fyra så stack jag till träningen sedan hem och stretch och så middag. Fick inte ner allt idag heller smakade inte gott alls. Får se till fredag om jag kan få tag i annat måste göra till söndag för jag skall till morsan på lördag. Så mer? Såg på family guy när jag åt. Så mer? Halv kass dag idag men ändå okey för jag gjorde allt jag skulle idag. Men tidig morgon det är inte bra alls.

TRÄNING: Ja idag så skulle jag ha roterat övningarna men glömde detta. Men träningen gick bra idag.

ROMAN: Ja satt länge idag innan jag tog paus kom in rätt bra i den och så körde jag bara. Sedan efter lunch så satt jag länge med slutade femton minuter över nått sånt. Gick bra idag.

MUSIK: Ja imonn så skall jag till sjukgymnasten så förhoppningsvis så hinner jag med lite imonn.

Jaha inte mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: