lördag 29 juni 2013

Lördag 29/6-2013 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass sådan igen somnade till ett tiden nått sånt men sov sedan inte bra. Vaknade ett antal gånger fram till tio tiden då mina nya grannar satte igång att flytta in. En granne försvann igår och en ny kom idag. Så de satte igång att borra och lite sånt så ingen mer sömn efter detta. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan drog jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:00 kunde inte koncentrera mig så jag la ner till ett. Så sedan gick jag igång med träningsmaten efter den så var det kycklingen som gällde. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla lite. Måste snåla ett tag nu har gjort av med mycket just nu. Jag har nu 1100 kvar som skall räcka till den 25è. Så jag måste leva snålt fram över. Så sedan när jag kom hem så gick jag igång med storstretchen men tappade farten idag. Och la ner för idag kass natt så jag tänkte tar igen det till nästa vecka. Så gick då igång med maten hade idag kotletter med pommes och såg min serie sedan lite på en film men hann inte se klart idag. Får ta det imonn efter jag har varit hos morsan. Så mer? En kass dag idag men det brukar det bli när jag inte sover bra. Så mer? Nä inte för idag.

TRÄNING: Ja orkade inte med det idag så jag hoppade idag. Men jag skall stretcha ut armarna nu innan jag lägger mig. Har träningsvärk i dem idag.

ROMAN: Ja körde lite idag men det gick så där idag och jag tror inte att det kommer bli publicerat alls.

MUSIK: Ja inget på denna punkt idag men till nästa vecka hoppas jag kunna få in lite. Vi får se.

Japp inte mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: