måndag 10 juni 2013

Måndag 10/6-2013 20:06

DAG: Jaha till natten igen då ja, somnade som jag skulle igår och sov sedan fram till nio tiden. Efter detta så somnade jag inte igen kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så till tolv gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett sedan lunch och så igen från två till tre. Så efter detta så gjorde jag inte mycket idag väntade bara på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta så stack jag till träningen, tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Såg family guy när jag åt och satt inte så länge idag men jag kom hem lite tidigare idag än vad jag brukar. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto heller men det är ju som det brukar så. Men till denna veckan då kommer det smälla till det känner jag på mig. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja idag gick det bra men jag fick hoppa en övning idag har sträckt mig i låret så jag kunde inte köra utfallet idag. Skall hoppa balans övningarna för jag måste vila det går inte att träna bort en sträckning. Får se vad sjukgymnasten säger om det.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra igen fick rätt mycket gjort idag. Nu har jag skrivit ner allt på denna omgång och går nu igenom texten bara för att rätta den till slutet. Sedan är det omgång två som jag kör igång.

MUSIK: Ja igår så skickade jag ett mail till dem får se vad de säger om det tar nog ett par dagar skulle jag tro.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: