lördag 22 juni 2013

Lördag 22/6-2013 20:05

DAG: Jaha till natten igen och en rejält kass sådan inatt. Grannen hade stereon igång fram till tre tiden. Så någon gång till fyra tiden testade jag att somna men det gick inte. Så sedan någon gång efter detta så satte grannen igång att prata. Så jag kunde inte somna alls sov ett par timmar till morgonen kom ur sängen till et tiden. Sedan efter detta har jag bara legat på sängen och slöat. En kass dag idag, men jag har fått god mat idag. Middag var det fläskkött med gräddsås det är mycket med det för morsan och farsan kör LCHF. Så det är mycket fett när jag är här. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi hörs imonn igen.

TRÄNING: Ja har slarvat med övningarna idag men jag kom upp så sent så. Men det tar jag igen tills imonn när jag kommer hem.

ROMAN: Jaha imonn kör jag inte på denna punkt men till måndag så.

MUSIK: Japp skall se om jag kan göra lite till till söndag ja inte denna utan nästa. Vi får se.

Nä nog för idag ses igen imonn nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: