tisdag 4 juni 2013

Tisdag 4/6-2013 20:09

DAG: Jaha till natt igen då och jag sov så där fram till nio tiden då mina granne gick igång med musik. Efter detta blev det inte mer sömn för mig. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan till 12:30 så stack jag till sjukgymnasten. Fick mera övningar att köra och så skall jag dit igen. Så sedan hem igen och satte igång med att ringa ett par samtal men det gick inte att komma fram så jag ringde igen till tre tiden. Satte mig vid musikdatorn ett tag idag och det gick bra idag på den. Så till tre så ringde jag igen och kom fram sedan gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med klyft och såg en serie idag när jag åt. Så sedan tog jag en mjukis istället för lunch och så satte jag mig och läste ur under kupolen ett par kapitel blev det idag. Så mer? En rätt trött dag idag men rätt kass sömn med så.

TRÄNING: Ja fick idag två nya övningar att göra så skall jag tillbaks igen till nästnästa fredag.

ROMAN: Ja idag blev det inget alls på denna punkt. Men imonn så kör jag igen.

MUSIK: Ja idag så satte jag mig och lyckades men det jag ville göra. Så en bra dag idag och jag hoppas kunna göra det andra med om ett tag.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: