fredag 31 augusti 2012

Fredag 31/8-2012 20:03

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade till två tiden sov sedan fram till sex. Då jag låg vaken ett bra tag fram till åtta tiden och lyckades somna om igen. Men så ringde telefonen och jag flög upp och svarade. Telefon försäljare men jag hade haft denna tidning innan så men jag sa nej. Så jag har nix spärren men den tar inte sådana som jag haft innan. Så sedan var det slut på sömnen för mig och jag kom upp till tio tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Men slöade lite idag så jag kom inte igång förrän till tolv tiden. Körde idag fram till 13:30 då jag stack till ICA för att handla lite, fick ta ut 100 idag och jag vet inte hur mycket jag har kvar på kontot. Försökte logga in på banken men det gick inte så tillslut fick jag logga in med kod. Men allt är inte draget ännu så imonn skall jag se hur det ligger till. Så sedan hem och till tre tiden gick jag igång med middagen. Lite tidigt men var lite jäktad idag jo jag satte mig och skulle ställa in teven idag med men jag fick inte till det som jag ville ändå. Så efter maten så jag fick i mig så försökte jag igen men det gick inte då heller. Så jag la ner det det får vara som det är ett tag till. Såg på mina serier idag när jag åt och sedan såg jag inte sista idag för jag var jäktad. Så mellan fem och sex skulle de komma och hämta teven och till kvart i sex kom de. Så nu är den borta och jag är av med den, men jag måste betala en månade till. Så mer? Jo det är lotto idag och idag hoppas jag på era tummar så klipper jag storvinsten. Ni får veta till twitter eller imonn till twitter eller om det inte gav nått till måndag på bloggen. Så mer? En jäktad dag idag men jag fick gjort romanen innan jag satte igång att jäkta så okey.

TRÄNING: Ja vad skall jag säga här då? Ja imonn är det storstretch och jag hoppas jag sover bra inatt.

ROMAN: Ja idag fick jag ur mig nästan två sidor igen, men på slutet så tappade jag farten. Ändå så ringde försäljaren och morsan med hon har kommit hem från sjukhuset och mår bra de fick göra en ballong sprängning men det blödde men jag hoppas att det stoppar.

Så inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: