onsdag 29 augusti 2012

Onsdag 29/8-2012 20:09

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag skulle igår runt ett tiden och sov sedan fram till nio. Dock hade jag ett par vak där emellan med men inte så farligt. Så kom ur sängen till tio och fick i mig frukosten, nästan för då ringde snickaren på dörren och gick igång med att smörja fönstren. Så men jag fick i mig frukosten tillslut ändå och när han var klar så var det bara att vänta på att mobilen skulle ringa igen. Klockan var två när han kom och jag fick konkat upp hyllan och teven. Och jag fick sätta ihop hyllan med det tog tid sedan gick jag på att ställa in teven. Det var ju lätt men att få in kanalerna var inte så lätt. Och jag kan inte fatta hur det hänger ihop heller men jag kan få in kanalerna på kanal upp och ner. Men trycker jag på knapparna så går det inte, det är rätt krånglig att ha med att göra. Så men jag la ner för idag så tar jag upp det igen till fredag. Jag hann inte ringa nån idag så jag får ringa imonn så blir det nog att de kommer på fredag då. Så tog hela dagen idag ända fram till fyra så satt jag med den och pillade. Så mer? Ja en jobbig dag idag tog alldeles för lång tid idag trodde jag skulle vara klar tills middagen men inte heller. Så tror jag har kommit på hur man skall göra men orkar inte mer idag. Kollade lite 3D idag och det var helt okey det var filmer, prov filmer som jag såg lite idag. Det följde med två glasögon till detta. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat idag och är redo för träningen imonn. Får se om jag tar på plåster eller inte imonn.

ROMAN: Ja då kör jag imonn så ringer jag efter jag är klar annars blir det inget gjort alls.

Japp inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: