fredag 17 augusti 2012

Fredag 17/8-2012 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja rätt bra natt inatt slog av datorn igår redan efter bloggen så jag gjorde det av misstag men hade den sedan stängd. Och somnade till ett tiden och sov sedan fram till tio tiden innan jag vaknade igen. Låg sedan vaken till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så gick jag loss på romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag stack till ICA för att handla lite, ja klockan var nog närmare två innan jag kom iväg. Så sedan hem igen och satte igång med middagen till tre tiden. Men middagen var kass idag tog ut köttet till tisdags kväll och så hade jag det i kylen fram till idag. Tre dagar skall det väl hålla trodde jag, men så var inte fallet. Det var kasst och det värsta var att jag hann få i mig lite innan jag kände det. Hoppas att min mage tål det så jag inte blir allt för sjuk. Så jag fick kasta allt idag men jag åt lite pommes iallafall. Så mer? En okey dag idag för jag somnade tidigt igår och sov sedan rätt bra. Jo mitt aktivitetsfält försvann idag av okänd anledning men jag fick starta om så kom det tillbaks. Sedan så gjorde jag felsökning och den hittade ett fel som den rättade till så jag hoppas att det är löst. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn. Jo jag skannade datorerna idag som vanligt på fredagar.

TRÄNING: Ja skall köra storstretch imonn och kanske cykla med om vädret tillåter och magen då hoppas jag slipper detta.

ROMAN: Ja körde idag ett par sidor och det går rätt bra att skiva nu. Men jag måste gå igång på annat som jag inte hade tänkt ut innan. Det tar lite tid att komma igång med detta nu har jag skrivit allt som jag kom på så nu måste jag tänkta om igen. Får se hur det går tills imonn.

Ja inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: