onsdag 22 augusti 2012

Onsdag 22/8-2012 20:10

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag skulle igår till ett tiden sov sedan så där fram till sex tiden men lyckades somna om igen fram till tio tiden. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten, sedan drog jag igång med romanen. Så till 13:30 var jag klar och stack då till ICA för att handla lite. Fick med mig det jag skulle och sedan hem. Efter detta så väntade jag på att klockan skulle bli så mycket att jag kunde gå igång med middagen. Körde igång den till halv fyra tiden, hade pepparbiffar med ris och pepparsås. Såg min serie idag när jag åt och sedan på Discovery när jag åt lunch. Så men jag gjort idag är att titta på en ny teve. Jag såg ett erbjudande på en Samsung 40” LED 3D Smart tv som skulle kosta mig 390 att betala av på två år. Men jag skall ringa till min firma som jag nu hyr av och höra om de kan stänga kontot med en gång. Så köper jag den sedan, innan när jag skulle köpe teve så fanns inte att man kunde betala av dem så hyra var det enda alternativet. Men nu går det att betala av på alla ställen. Så jag skall ring dem imonn och höra på det så ringer jag min firma till tisdag och hör med dem. Så får vi se vad som händer, jag måste köpa ny bänk med den går på 1200 men jag tror att jag har råd med det. Även om jag tar pengar från datorn så skall det nog gå. Får se vad det säger imonn vet inte hur länge detta erbjudande gäller heller. Teven är sänkt med 2000 så den är billig, vi får se hur det går med det imonn. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn, jo det är onsdag och det är lotto så jag räknar med era tummar idag så får ni se på twitter hur det gick.

TRÄNING: Ja har inte packa väskan idag har haft fullt upp med att fundera på teven idag. Men skall göra det efter bloggen idag.

ROMAN: Det går rätt trögt att köra nu men fick ändå en sida gjort idag, men som jag sa går det trögt.

Nä nu är det inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: